Рекламации

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

  1. Липси, дефекти или несъответствия, констатирани в присъствието на представител на куриерската фирма или служител на пощата Рекламации се приемат до 3 дни от датата на получаване на стоката отразена в документите за предаване от куриера. В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП , в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо.
  2. На всеки един етап от оформянето и потвърждението на поръчката Вие имате право да се откажете от нея.
  3. В случай, че настъпи каквато и да било промяна по отношение на съдържанието, стойността, условията и сроковете за доставка на направена поръчка, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или писмо и поръчката няма да бъде изпратена, ако не получим личното Ви съгласие с променените условия.

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА

В срок от 7 работни дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени без да дължи обещетение, като са спазени следните условия:

  1. Запазена цялост и добър търговски вид на продукта
  2. Не са налице повреди, причинени от неправилно съхранение
  3. Запазена оригинална опаковка
  4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента
Зареждане...